Stressad

För ett tag sen var jag till läkaren för en massa olika saker, har ju börjat må så konstigt med värk i armar, stickningar i ögonen mm. Skrev om det i detta inlägg.

Var hos neurologen igår och jag är frisk som en nötkärna, ialla fall inga neurologiska sjukdommar. Däremot är det stressen som gör mig sjuk. Tydligen stress symptom jag har. Har väl tänkt tanken men jag känner mig inte speciellt stressad.

Vet inte vad jag kan göra för att göra situationen bättre heller, hade det varit jobbrelaterad stress hade det varit en annan sak.


2011-10-19 @ 14:52:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: M

Vi fixar det (tillfälligt) med ett spa-besök inom snar framtid.. Kram

2011-10-23 @ 08:53:26
URL: http://minbebis.com/blogg/detnyalivet/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0