Läkarbesök

Är precis hemkommen från läkaren och jag blev ju inte direkt klokare av besöket.
Jag har så många konstiga symtom som kan bero på så många olika saker. Värken i armen kunde lika gärna bero på en inflamation eller överansträngning i armbågen, inte så konstigt heller eftersom man bär barn på den armen jämt.
Hon gjorde en grundlig undersökning men tyckte att en utredning hos en neurolog passade bättre in än hos en reumatolog, beroende  på vad proverna visar....hela 6 (!) rör fick jag lämna.

Tycker det låter lite läskigt med neurolog, dom håller ju på med hjärna och nervsystem....men nu ska vi inte måla fan på väggen!

Nä nu ska vi tänka positiva tankar och det gör man bäst med ett glas vin i handen.....Ikväll ska jag och Maria in till stan och dricka ett glas vin (läs flera). Ska bli skönt att bara vara Sandra för en stund!
2011-05-13 @ 10:36:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0