Trött mamma

Jag är så galet trött hela tiden. Inget hjälper! Vanligtvis fungerar ju kaffe eller vila men tydligen inte längre.
Det är en annan typ av trötthet, orkar knappt hålla huvudet uppe. Och något annat skumt är ju att vikten bara dalar även fast jag äter bra, ja det blir ju en hel del gosaker på kvällarna. Men då borde ju vikten gå åt det andra hållet tyckar jag för jag tränar ju inget heller. Ja, ja konstigt är det ialla fall. Är less på att inte må bra men det är ju ingen idé att gå till någon läkare och kolla upp det för man får ju ändå bara höra att man är stressad (vilket jag inte tycker att jag är). Så fort man nämner att man har tre små så är man automatiskt stressad och sover skit. Nä, nu ska inte jag sitta här och beklaga mig måste försöka pallra mig upp ur soffan och roa barnen. För det måste man ju göra även fast man egentligen bara vill ligga i sängen.

Tur att jag har min kära mamma här som hjälper mig med hushåll och barn. Me like!!
2012-01-11 @ 15:29:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: lillys mamma

ett gravtest kanske??

2012-01-11 @ 16:57:37
Postat av: Rebecca

Har du kollat upp dina sköldkörtelvärden? Kan vara vajsing med det för då blir man oerhört trött, fryser, känner sig nedstämd, ökar massor i vikt eller tappar massor i vikt bland annat. Googla lite på det och se om det verkar som att det skulle kunna passa in. Det är ju ett enkelt blodtest :)

(jag har problem med det och får oxå höra att jag är trött för att jag har tre små, inte trillingar dock :-D)

2012-01-13 @ 09:17:40
URL: http://kohlmann.babyblogg.se
Postat av: Therese

Tänkte också på sköldkörteln, värt att kolla!

2012-01-21 @ 10:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0