Jag blir galen

Inget kan få mig så irriterad och på dåligt humör som en pojke som inte vill sova!

Vem har varit här och bytt ut min lilla kille?
Förut var det nästan inga problem att lägga han men nu ska han göra allt för att driva sin mamma till vansinne.

Nappen och snutten kastas ner på golvet otaliga gånger och blir jag arg och säger till då är det bara roligt, så jag försöker att inte bry mig men då hittar han på andra sätt att jäklas på. Petar mig i näsan, ögonen, munnen, drar mig i håret osv!

Ghaaaa! Varför inte bara sova??!!?

2012-01-04 @ 19:58:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Johanna

En sån period hade min son också. Har blivit lite bättre nu även om det fortfarande är en liten kamp med att få honom att sova. Det retar verkligen gallfeber på mig.

2012-01-05 @ 20:21:22
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0