Skit natt

Idag är en trött och lite småsjuk mamma hemma med tre sjuka barn. Två tjejer med hosta, snuva och feber och en pojke med ett kletigt öga, anar att första ögoninflammationen är på gång.

Har precis druckit första koppen med kaffe och det kommer säkerligen bli några fler efter den här natten.

Natten har varit rent ut sagt piss! Alla tre har väl mer eller mindre hostat hela natten. Vid 2 gick vi in och hämtade Saga som var ledsen pga hostan, hon hostade så hon kräktes!
Freja tyckte då att det var en bra idé att börja gråta hysteriskt och skulle inte sova mer. Försökte att trösta men inget fungerade. Tålamodet är ju inte det bästa på natten speciellt inte när man har huvudvärk och taggtråd i halsen.

Vi trängde i hop oss i våran säng och efter lite mer skrik och tårar somnade Freja, Saga låg fortfarande och hostade. Medan detta pågår så har jag lagt tillbaka Filip i hans säng 4 gånger som vägrade sova. Inte så konstigt då man har två systrar som lever om. Det slutade med att jag tog täcke och kudde och kurade ihop mig i hans säng så i alla fall en kunde komma till ro. Det resulterade i stel rygg och nacke för mig *jippi*

Härliga morgon!

2011-11-16 @ 08:36:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0