Charity Rocks!

För ett tag sen fick jag ett mail från SJ prio om poäng som förfaller. Poängen kan man beställa resor för, handla i bistron eller helt enkelt skänka till välgörenhet.

Eftersom jag inte reser så mycket längre så valde jag att skänka mina poäng till stiftelsen "Min stora dag".

Och varför inte ta ett steg längre och starta en egen insamling!


MinStoraDag är en insamlingsstiftelse som hjälper svårt sjuka barn att förverkliga sina önskedrömmar. Varje år insjuknar hundratals barn i Sverige i sjukdomar med en svår livspåverkande, inte sällan livshotande, diagnos. MinStoraDag mål är att ge dessa barn någonting underbart att drömma om när dagarna är långa och behandlingarna tuffa.



Bli en stjärna i ett barns ögon!
Hjälp mig skänka 1000:- 
Insamlingen pågår t om 1 januari 2012.



Klicka på loggan, leta sedan upp min insamling "En stjärna på himlen" under privat personer.


Psssst! En vän till mig samlar in pengar till Barncancerfonden. Kika in på Jennie & Grodan

2011-11-17 @ 10:19:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0