Hej bilist

Ok, du kanske har jäkligt bråttom eller så är du bara en idiot!
Men måste du ligga och köra mig upp i röva? Jag kommer inte köra fortare, du kanske inte ser mina tre barnstolar för dom tonade rutorna?
Jag kanske har en dyrbar last, kanske är dom tomma men vågar du chansa?
Varför kan du inte bara köra om mig om du nu har så bråttom?!

Och ska det vara så jä**a svårt att blinka i rondellen, hur f*n ska jag annars veta vart du ska?!

Hej fotgängare!
Hört talas om reflexer? Blir så mycket lättare att se Er i mörkret! Tänk på era nära och kära, dom vill säkert att ni kommer hem oskadd om kvällarna!


Det var allt från mig! Hej!

2011-11-29 @ 19:57:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennie & Grodorna

Just det där med att blinka i rondellen svär jag åt varenda jäkla gång jag är i Birsta. Folk förstår inte hur det underlättar för en stressad morsa då dom blinkar ur en rondell! Men tror inte gamlingar förstår att man ska göra det. Det har gått för lång tid efter att dom tagit körkortet.



2011-12-01 @ 11:28:23
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0