Vill du ha vitare tänder?

Har i ett tidigare inlägg skrivit att jag är en buzzador och att jag just nu provar       



"Pepsodent White Now är en tandkräm för dig som vill ha vitare och mer glänsande tänder på en gång. Det är den första tandkrämen som ger vitare tänder redan efter första borstningen. Det beror på en ny aktiv ingrediens - Blue Covarine- ett pigment som bildar ett blått lödder när du borstar tänderna. Pigmentet lägger sig som en hinna på tänderna och skapar en omedelbar whitening-effekt. Tandkrämen ger dessutom gradvis vitare tänder allteftersom du använder den.

Det är viktigt att komma ihåg att en whitening-tandkräm endast tar fram dina tänders naturliga vithet, den bleker alltså inte och är därför ett skonsamt alternativ till tandblekning.....och mycket billigare!!"


Jag och Rickard borstar med den morgon och kväll och vi båda tycker att våra tänder blivit vitare!

Nu sitter jag och väntar på att nästa paket med prover ska komma. Då blir det barnens tur att prova


Vill du också bli en buzzador och få prova på saker, helt gratis!!  Klicka HÄR
2011-05-05 @ 16:20:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0