Håll i hatten Sundsvall

Haha... Nädå, det blir Inge rulla hatt. Blir lugnt och sansat med något glas vin, blir inte som förr i tiden! Kommer hem till Sundsvall 27-29/5. Anledningen är farmors begravning på fredagen. Hade egentligen tänkt att åka hem på lördagen, vet ju jobbigt det kan vara att vara själv med dom 3 vilddjuren! Men efter ett öråd här hemma så har jag bestämt mig för att stanna hela helgen. Så då hinner jag träffa vänner för lite trevligheter :) Har inte varit hem sen mars förra året och då låg jag mest på mammas soffa och var på tjocken. Så det ska bli riktigt kul!
2011-05-09 @ 14:25:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej,så söta barn ni har :) Kan inte du lägga upp bilder på hur ni bor? Ha det bra!:)

2011-05-10 @ 15:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0