En trevlig kväll

Hade en super trevlig kväll med Maria igår. Vi spenderade den på söder. Först gick vi på jakt efter ett ställe att äta på, men med hockey VM och after workare så var det fullt på många ställen så Pizza Hut fick det bli. Pasta och ett glas vitt...billigt och bra. Tjejen som var vår sevetris var allt annat än med i matchen, först ville hon ha leg (?) haha....ja det var ju smickrande men det vara ju bara den lilla detaljen att jag inte hade något giltigt leg med mig. Hade inte en tanke på att ta med mig passet, är ju för bövelen 28 år och kan inte minnas sist jag fick visa leg på krogen. Men ville hon se leg så skulle hon få det också, drog upp mitt gamla leg från plånboken, hon tittade och sa tack så mycket med ett visset försök till ett leende.....mitt leg gick ut 2010-02-02 hihihihi.
Sen upprepade hon min beställning helt galet och trodde jag skulle ha rött vin, rättade henne och sa vitt. När hon sedan kommer tillbaka med vinet så hade hon med sig rött i alla fall. Virrpannan!!!

Vi gick sedan vidare till "Och himlen där till", en sky bar som ligger i skrapan på 26:e (!) våningen. Där sippar man på goda drinkar medan man tittar ut över heeeela Stockholm. Tyvärr var det alldeles för varmt och trångt så en drink fick räcka. Vi gick istället till baren brevid "Imperiet". Där blev det 2 goda drinkar en melondrink och en mojito (wich I looooove) sen var det dax för hemgång. Då hade tanterna fått nog :-)

00.40 låg jag nerbäddad i sängen och var tröttare än tröttast, men tro ni att jag fick sova??! Nej, jag hade en dotter med feber som höll mig vaken till 04. Så 3 timmars sömn blev det för mig. Tack så mycket!!!

Saga har haft feber hela dagen, och har en vit beläggning på tungan....inte scharlakansfeber nu bara!!!!!


Och himlen där till
2011-05-14 @ 18:04:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Erika - Miliam&Miltons mamma<3 Liten i magen<3

Ojojoj, trillingar, det är inte dåligt :D

2011-05-15 @ 11:53:19
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Josephine- Mamma till Elika & Nick

Såg dina söta ungar i tidningen här i väsby idag =)

2011-05-17 @ 20:37:19
URL: http://www.mammajossan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0