Det kom paket

Igår fick jag hem den nya buzzador kampanjen, Jogolino, mellisyoghurt med smak av persika och banan.
Har inte provat den förut så det ska bli spännande och se vad skruttarna tycker.



Vill du också bli en Buzzador och få testa saker gratis? Bli medlem HÄR




Fick också mina saker som jag beställt från Yves Roscher.
En Tanning oil och en After sun, båda luktar helt underbart och tar mig bort till en paradisö för en stund. Doften får mig att minnas sommaren som liten, min mamma har alltid använt deras solprodukter och jag kommer ihåg hur gott jag tyckte att hon luktade.
Köpte också en kräm för torra hårtoppar som är super!

2011-05-12 @ 08:05:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jenniien

Man kanske skulle ta och prova de där produkterna!

2011-05-12 @ 17:08:24
URL: http://jennietarkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0