Borta bra men hemma bäst

Nu är begravningen och helgen i Sundsvall över, och ni förstår inte hur skönt det var att komma hem till min älskade familj igen.

Begravningen gick bra, känns skönt att det är över och att man sagt hej då til "fammo". Tänk att det ska kräva tråkigheter för att släkten ska träffas, men kul var det få kramas med kusinerna. Det går alldeles för långt mellan gångerna.

Det blev inte bara tråkigheter utan jag orkade mig faktiskt ut på en partykväll, eller party och party, det blev rätt lugnt för min del men sent blev det. var inte hemma hos mamma förrän strax innan 04!

Å just ja....Saga passade på att ställa sig upp för första gången ( hon är kite senare än sina syskon) när inte mamma var hemma och kunde se! Skruttunge!


Snart ska vi ner till BVC för 1 års sprutor. Gör ju så ont i mammahjärtat när dom blir stuckna!

2011-05-30 @ 11:31:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0