Shoppingfredag!

I morse drog väg iväg mot Barkarby, vi var där precis till öpnning...snacka om pensionärsvarning, ja jag blir ju 30 om 2 år så jag börjar nu närma mig hahaha.
Gissa vem som körde dit? jo det var JAG det! Ska ju börja med körkortet igen, tror det är 4:e gången nu men nu har jag bestämt mig för att ta automatkort så förhoppningsvis så fixar jag det inom en snar framtid.

På Barkarbyschemat idag stog IKEA, Intersport och Rusta. På inhandlingslistan från Ikea stod det 4 saker, saker som vi behövde till barnen bla en gåvagn till Filip. Men som vanligt när man är på Ikea så är det så mycket saker som man behöver så notan slutade på närmare 800 :- istället för 360:-
På Rusta blev det en matta till hallen och på Intersport blev det lite nya träningskläder.




                       

   

 




På vägen hem blev det storhandling på Willys. Vi var hemma igen vid 13 lagom till våffel lunchen!
Man har ju lärt sig att vara snabb och "jobba" effektivt när man har 3 barn så att hinna allt detta på 3 timmar var ju en baggis ;-)

Jaha det var dagen det, kvällen bjuder på Så ska det låta och hemgjord pizza!

 

2011-03-25 @ 16:19:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0