Trött mamma

Igår var jag verkligen trött och idag är jag inte mycket piggare. Två nätter i rad har varit rent ut sagt förjävliga! Natten till i går spenderades på barnakut och i natt har vi legat vaken och lyssnat på tre barn som har hostat sig igenom natten.

Igår kväll somnade jag vid 21, sittandes (!) i soffan med Freja i famnen.

Barnen har sovit oroligt inatt och jag har spenderat halva natten springandes fram och tillbaka till barnens rum, stoppat in nappar, gungat sängar och tröstat panikskrik. Inte lätt när man är så slemmig och hostig.
Vid 1 tiden fick jag nog och lyfte in Saga i vår säng (Frejas säng stog inne hos oss, ville ha henne nära). Bara en stund senare efter att ha sprungit in till Filip 4 gånger på 20 minuter fick han också komma till vår säng men då var han klarvaken. Gjorde ordning lite välling, som han en stund senare kräktes upp efter en massiv hostattack! Jahopp, trevligt! Men vid det laget var vi så trötta så några sängkläder orkade vi inte byta då utan det blev till att lägga ut handdukar att sova på *SUCK*

Lite äckligt kanske, men som JÄTTE trött mamma gör man vad som helst för att försöka få en minut längre sömn!

Nu håller vi tummarna för att den här natten blir bättre!
2011-03-05 @ 09:15:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0