Otränad som bara den

Idag tog jag mig äntligen iväg till gymmet, Indoor walking stog på schemat. Jag säger bara FY F*N vad jobbigt!

Det är rätt lätt att glömma bort hur otränad man egentligen är. Har ju inte tränat regelbundet sen fotbollstiden och det var på HÖGSTADIET (!!).
Men jösses vad jag tog ut mig...efter 30 minuter trodde jag att jag skulle spy och då var det "bara" 15 minuter kvar! Tog mig iaf genom hela passet, ger mig själv en klapp på axeln!

Nu sitter jag och väntar på min mamma som är på väg ner och ska vara här i hela 3 veckor. Ska bli så skönt med lite avlastning!

2011-03-14 @ 14:24:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennie & Grodan

ååå vad mysigt, hälsa till mammsen din :)

2011-03-14 @ 22:11:14
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0