När ska det vända?

När ska vi bli bättre? Orkar inte med dessa jäkla sjukdomar längre.

Freja ligger här brevid mig i soffan, helt utslagen av feber. Sviter från Kruppen sitter kvar, hon hostar och är snabbandad. Det ser ut att vara riktigt jobbigt för min lilla tjej :-(

Min andra lilla tjej sitter nu på danderyd med sin pappa. Vi trodde att det var lunginflammation hon åkt på men det var det tydligen inte, bara ännu ett virus. Hon har det jättejobbigt med andningen och får andas in adrenalin.

Filip har iallafall piggnat på sig men den där hostan ger tydligen aldrig upp. Mycket slem som gör att han kräks!


Har legat 3 nätter i rad nu och lyssnat på när dom hostar och hostar och hostar. Man ligger på helspänn för ibland så hostar dom så dom kiknar och inte får någon luft.

Börjar bli rätt trött på skiten nu.

Ge mig styrka!!!!!!!





2011-03-07 @ 14:14:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennie & Grodan

Men jag blir förstörd av att läsa det här :( Vill så gärna kunna hjälpa till vännen! Själv så är jag sjukskriven på halvtid just nu & mår piss själv. Felicia ligger i feber också, så vi känner oss hjälplösa. Har du NÅGON som kan komma & avlasta dig nån dag?



Hur är dagarna? Är det värst på nätterna då hostan sätter igång på riktigt?



Skickar över massor av styrkekramar!

2011-03-08 @ 21:20:51
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0