Mycket gjort!

Har hunnit med rätt mycket nu på förmiddagen.

Har dragit runt med dammsugaren och dragit av med moppen, det behövdes verkligen. Barnen kryper ju runt och drar med sig allt skit överallt!

Svärmor (som btw också fyller år idag) var precis här med lunch och en present *Wihoo* Fick presentkort på en inredningsbutik här i Vallentuna, dom har sååå fina grejer. Få ta mig ner dit till veckan och shoppa loss :-)
Det tog ett tag innan jag kom på att hon också fyller år......just ja!!! Grattis på dig också! Haha

Har precis kastat in en kolakladdkaka i ugnen, tjejerna sover ute i vagnen och lillkillen sitter brevid mig och äter både majskrok och smörgåsrån så ska väl snart sanera efter honom haha.


PJU!!!! Nu ska jag bara sitta och ta det lugnt en stund! Ger mig själv en klapp på axeln...duktiga jag!!!


2011-03-09 @ 14:22:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0