Äntligen!

Idag tog vi oss äntligen iväg på tvillingträff, var 8 (?) veckor sen sist. Oj vad alla hade vuxit och blivit stora, så kul att se! Det var även en ny mamma där med sina tvilling pojkar, eller ny och ny...det är ju jag som inte varit där på länge.

Efter träffen tog vi en prommis till pizzerian, vi var 4 mammor med varsin tvillingvagn...haha vilken cirkus det blev när alla började vakna. Det var faktiskt första gången som vi (läs jag&barnen) var ute och åt lunch men det gick ju rätt bra.
Sen tog jag en prommis hem i det underbara vårvädret....ja, det är faktiskt vår i vallentuna har t om sett tussilago!

När jag kom hem hade min kära mamma städat hela huset, sååå underbart!

Nä, nu ska jag dricka en kaffe och läsa era bloggar!!
2011-03-22 @ 13:44:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0