Sova, vad är det?

Har haft en snorig Filip mellen oss i sängen 2 dagar i rad. En täppt, gnällig, snarkande och orolig liten kille är inte kul att tjaffsa med på nätterna, speciellt inte när man börkar bli dålig själv.

Mådde prima hela dagen igår, var tom på ett Zumba pass. Jäklar vilken rolig träningsform. Senare på kvällen kände jag mig lite tjock i halsen och självklart blev det värre inatt. Och bättre blev det ju inte av att båda tjejerna också blev snoriga i natt, har sprungit fram och tillbaka med nässpray, nässug och papper.

Nu sitter jag här med 3 snoriga barn, en hög med snorpapper och halsont from hell!

Here we go again! Ser verkligen inte fram emot dom närmaste dagarna!



Den här barnen är INTE kompisar....ja, jag är inte heller något större fan faktiskt. måste finnas någon bättre sug?

2011-06-01 @ 08:10:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessica

Huga, stackarna! Hoppas det går över snabbt! För dej med så du orkar med att ta hand om småttingarna!

2011-06-01 @ 09:35:43
URL: http://jessicaxo.blogg.se/
Postat av: lusens mamma

har inte provat just den, men vi har haft en näsfrida till dottern innan hon kunde snyta sig själv.. den köpte ja på barnens hus..

2011-06-01 @ 10:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0