Nässelutslag och halsont!

Igår upptäckte jag nässelutslag på magen som kliande så in i h*vete och dom spred sig och jag fick under armarna och blev bara värre. Inatt  har jag legat och kliat och kliat. När jag klev upp imorse hade dom ju självklart spridit sig. Hade utslag på benen, armarna, magen låren, rumpan och i hårbotten. Och till råga på allt så har min hals tydligen gått på semester för jag har knappt någon röst och känslan av att ha svalt taggtråd är stor.

Fanns ju inte så inte så mycket annat att göra än att packa ner barnen i vagnen och gå ner till apoteket och köpa allergitabletter. Sagt och gjort! Men det var allt annat än kul, 30 grader i solen, en vagn som väger typ 40 kg, utslag som kliar och en hals som gör skit ont. Nu är vi alla fall hemma igen och nu väntar jag på att tabletterna ska kicka in samtidigt som jag kokar en kalops!

Vad jag fått nässelutslagen i från har jag ingen aning om!!!


Det var min morgon det, hoppas dagen blir bättre!

så här såg dom första utslagen ut
2011-06-07 @ 10:25:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lusens mamma

hoppas du slipper bli deckad av tabletterna bara, de blir nämligen jag, vilket inte är de roligaste när man har småbarn som ska passas..

2011-06-07 @ 15:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0