Måste få gnälla av mig.....

På detta jäkla gnäll!!!! Orkar inte mer nu. 3 snoriga barn som är på ett satans humör, som vägrar somna i tid på kvällarna, som vägrar sova på nätterna är f*n inget skoj!

Dom är missnöjda hela tiden, spelar ingen roll vad man gör. Har försökt med allt, INGET hjälper.

Är helt slut i huvet, försöker hålla humöret uppe så att jag kan ta hand om mina små sjuklingar men det är inte lätt.
Detta gnäll får mig på så dåligt humör.


Så, nu fick jag också gnälla. Det har jag rätt till ibland :-)



2011-06-02 @ 16:47:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du gör det superbra! Jag tycker att det är jobbigt nog med ett sjukt barn. Kan inte föreställa mig hur det är att ha tre på samma gång.

2011-06-02 @ 22:20:13
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej,

Hamnade på din blogg av en slump när jag surfade runt lite på nätet. Har läst den flera ggr nu, då jag tycker det är så otroligt att du fått trillingar.



Jag beundrar dig som orkar och jag kan inte ens föreställa mig hur det är när alla är sjuka, alla är hungriga, alla är trötta!!!



Du är stark som orkar!! Styrkekramar till dig, för mig är du superwoman!!!



Sofia

2011-06-03 @ 00:22:35
Postat av: lusens mamma

håller med johanna, tycker ett sjukt barn är jobbigt.. hon har knappt sovit på flera nätter nu, sen däckar hon i bilen om vi åker nån stans på dan..

2011-06-03 @ 18:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0