Ett litet tips

Var inne hos Malin & Prinsessan och läste ett inlägg om nappar. Kom då på att jag kunde tipsa om min lilla "nappask" 
Man har ju några nappar speciellt när man har 3 stycken som använder napp. Man har alltid samma problem, dom finns inte där när man behöver dom för att dom ligger utspridda över hela huset.
Jag löste problemet med ask. Köpte en ask i en inredningsbutik, en lite finare så man kan ha den framme. Nu lägger vi napparna som inte används i asken, eller ja vi försöker komma ihåg att lägga dom i den allafall.


2011-06-01 @ 11:50:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: lusens mamma

vi har lite liknande fast har speciella sovnappar, som bara får vara i sängen, och som på morgonen läggs i en ficka i sängens fotända.. vi kör med eksa happy/mam air nattetid, och vanliga mam/eska dagtid så då ser man direkt om en sovnapp rymmt...

2011-06-01 @ 14:56:39
Postat av: Malin & Prinsessan

Vi har också en burk men inte ligger det någon napp där i när det behövs ändå, hihi :) Men nu har jag köpt på mig några och då brukar det fungera bra med att rotera jolie-golvet-kokning-burken-jolie ;)



Bra tips annars!

Kram på er

2011-06-01 @ 19:58:53
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det var ett bra tips, det ska jag se till att ordna hit också :)

2011-06-01 @ 23:01:33
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com
Postat av: Jennie (mamma till en liten flicka och en liten pojke)

Hej. Hittade precis hit från Malin och prinsessan. Här hemma har vi 2 st nappanvändare och vi har också nappförvaring fast jag använder en glasvas. Ena stunden har man hur många nappar som helst i den och nästa inga alls..Lustigt det där! Ha det fint!

2011-06-02 @ 21:26:40
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0