Skulle ha önskat mig sömn av tomten!

Börjar dagen med att gnälla lite för idag är jag extra trött, vet inte varför för det har inte varit någon speciellt jobbig natt eller så. Har sprungit fram och tillbaka till skruttarna som jag brukar, stoppar in nappar osv.
Oftast är det bara 2 som äter på natten, men olika varje natt, vet inte hur jag ska få dom att inte vilja äta.

Vi nattar skruttarna vid 19 men det verkar som Saga har kommit in i fas då hon efter att ha nattats sover ungefär 30 min sen vaknar hon och kan inte somna om. Igår fick vi henne att somna vid 22 och natten innan det ännu senare. Hoppas att hon kommer ur den här fasen snart, för fy vad less man kan bli.

Att man inte sovit en hel natt på 8 månader börjar ju kännas lite i kroppen nu.

2011-01-18 @ 07:38:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Oj vad spännande med trillingar. Själv har jag fullt upp med min enda 9 månaders (och min femåring och min hundvalp). Roligt att läsa din blogg!

2011-01-18 @ 09:56:43
URL: http://malikon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0