Otursfredag?

Idag är det Fredag vilket betyder att Rickard är hemma från jobbet. Så vi packade in hela familjen i bilen och drog till Täby centrum för nu jäklar skulle mammi köpa träningskor....mitt nya liv som ni vet ;-)

På vägen dit så börjar det låta konstigt under bilen, ungefär som en stålvajer som släpas. Jaha!! då går handbromsen åt helsike, tur att vi har firmabil så man slipper stå för hela kalaset själv. Det är ju inte direkt första gången den här bilen är inne på verkstad!! Skitbil, tur att vi snart får en ny :-)

Hittade iaf ett par skor på Intersport och med personalrabatten blev det ju en riktigt bra affär.
När jag väl skulle betala då går självklart mitt kort av på mitten inne i kortläsaren. Som tur är får jag ut det!! Nu måste jag beställa ett nytt kort....hoppas att det inte tar alltför lång tid, handlar ju bara med kort har typ aldrig kontanter. Får väl använda Rickards kort så länge hihi!!!



Det blev dom här från Nike.
Wmns Zoom fly quick
900:-

2011-01-21 @ 14:47:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0