Nu är det över

Igår var en jobbig dag men är nu äntligen över. Var ju som sagt i Örebro, Nora och sa hej då till min "plast mormor" (pappas frus mamma). Hon somnade in några dagar innan jul efter en tids sjukdom. Skönt nu när det är gjort, alla har fått ett avslut.
Det blev en lång dag gick hemifrån strax innan 06 och var inte hemma förrän 19, var helt slut. Fick i mig lite mat innan jag stupade i säng vid 21. Och som grädde på moset så kom man hem till en febrig dotter.

Min stackars lilla Freja är helt sänkt. Hon ligger här brevid mig i bara blöjan, orkar ingenting men har iaf fått i henne en halvportion gröt och lite ersättning....vatten vill hon inte ha. Febern ligger över 38 grader även fast hon får alvedon.
Blir inte febern bättre under dagen så får vi ringa å se om vi behöver åka in med lillfisen.
2011-01-29 @ 10:42:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

Grattis (i efterskott) till dina små trollar :) Underbart söta är de :)

2011-01-30 @ 21:25:38
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0