Nä nu jäklar....

Nu måste jag komma i form och få tillbaka kroppen och VIKTEN som man hade innan graviditeten, 58 kg.
Dax att börja träna!!! Men ni som känner mig vet att jag har det svårt att få fingrarna ur...man får lixom släpa mig ner till gymmet. Men har jag väl kommit igång så kör jag järnet!! Får väl börja tänka på att äta lite nyttigare också men med mitt sötsug så blir det inte lätt det är ju så himla roligt att baka och man måste ju faktiskt smaka ;-)

Här nere på Gym och Sim i vallentuna kör dom Zumba och jag är sååååå sugen att prova! Någon som har testat det?? Har ju sett reklamen på Tv-shop och det ser ju faktiskt ut att vara roligt!                   

Dom kör även något som heter Indoor walking- Crosstrainer i grupp. Kan ju vara kul!


HEJ DÅ kakor, HEJ 58 kg

Haha...kom på mig själv att i skrivandets stund sitta med en bulle i handen. Får väl börja mitt nyttiga liv i morgon då ;-)

2011-01-19 @ 14:29:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Niikki

Är bara lite nyfiken hur mycket gick du upp under graviditeten?

2011-01-19 @ 21:17:33
URL: http://mammaniikki.blogspot.com
Postat av: Sandra

Niikki: Jag gick upp ungefär 20 kg... Bara mage! Gick ner till strax över 60 direkt efter och där ligger jag kvar nu.

2011-01-19 @ 21:39:06
Postat av: Niikki

oj det va ju inte mkt om man har 3 barn i magen. Jag gick upp bara 19 kg med min son som föddes v 19. Men gick oxå ner direkt till 49 kg.

2011-01-20 @ 08:08:52
URL: http://martiniqueolsson.blogg.se/
Postat av: Helen

Hej gumman!



Mamma och brorsans tjej kör Zumba på ego å det är SUPER roligt säger dom å JOBBIGT...



Kram

2011-01-20 @ 08:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0