Äckel varning!

Nu är det riktigt jobbigt. 
Vi är fortfarane sjuka. Saga fortsätter att bajsa, inne på 5:e dagen nu! Men det är inte lika vattningt längre utan mer fast, ser ut ungefär som att maten bara går rätt igenom henne att ingenting tas upp av tarmarna. Hon verkar ju hyffsat pigg i övrigt.
Filip var inge vidare pigg igår, ville inte äta utan ville mest bara sova.
Fick i han lite välling iaf men den kom upp en timme senare....kaskadkräkning nr 1.

Var ju bara det som fattades. En bajsar och den andre hostar, snorar och kräks.

Fick i Filip lite vätska och hade inte kräkts på hela eftermiddagen så jag tänkte att det säkert inte var någon fara med kvällsvällingen. Tji fick jag! Den kom upp efter halva flaskan, över hela MIG! Kaskadkräkning nr 2. Han har inte kräkts något mer idag men bajsat riktigt rejält så det är väl nåt skit dom har i magen!

I morse var det inge kul......Saga hade bajsat ner hela sängen! Våra tjejer säger aldrig till när dom har bajsat utan man llixom avslöjar dom på lukten men nu är jag så täppt i näsan att jag inte känner nåt.
Så i morse när jag gick in för att ta upp tjejerna så märkte jag först ingenting. Men när jag tar upp Saga så ser jag ju allt bajs. Jahopp det var bara att slita upp henne och in i duschen och in med sängkläder och gossefilt i tvätten.
Det är precis sånt här jag vill göra halv sju på morgonen!

Måste bli frisk snart så jag orkar börja sanera här hemma!


Har sagt det förut men säger det igen: ORKAR INTE MER, NU VILL VI BLI FRISKA!!!

2011-02-21 @ 10:59:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0