Snökaos

Man har tyvärr inte så mycket tid till att skriva när man har 3 sjuklingar hemma men nu mår dom bättre så nu blir det ordning igen.



Igår var jag till frisören, blev riktigt nöjd. Vägen dit var lååååång för det är ju snökaos i Stockholm och då stannar all lokaltrafik upp! Roslagsbanan var försenad och t-banan strulade och alla bussar i hela länet var inställda så det slutade med att jag blev en halvtimme sen men det fixade sig ändå, Sanna färgade och deras trainee klippte.

Vägen hem var till en början problemfri. T-banan gick som den skulle och roslagsbanan gick hyffsat. Kom iaf på ett tåg men det fick vända tillbaka in till stan efter bara 2 stationer för att växlarna hade frusit.
Jaha då var det bara att chansa på att busstrafiken hade kommit igång igen då. Enligt sl hade dom kommit igång men gick oregelbundet. Tog t-banan till danderyd för att hoppas på att en buss skulle komma. Jag och typ 200 andra stog där och vänta på en buss som aldrig kom och vi fick olika bud hela tiden, det skulle komma en buss och nej det går inga bussar. Vid 18 tiden ställde dom in all busstrafik igen så då fick jag ringa svärmor som så snällt ställde upp och kom och hämtade mig. Jag var hemma efter 19 och då hade trollen redan lagt sig :-(


Jaja....blev ju snygg i håret iallafall!!!

              


2011-02-12 @ 10:42:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sanna

Hej sandra!



super fin blogg, glömde adressen men fick hjälp av Daniels fb:) kul att du blev nöjd!



kram sanna

2011-02-16 @ 21:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0