Rolig läsning?

Snor, hosta, bajs och kräks, det är vad mina inlägg består av just nu. Inte så jäkla rolig läsning, jag vet!! Men det är vad vardagen består av just nu och något annat orkar ju inte ta mig för, ja det ska vara tvätt då iså fall för det blir ju en hel del av det nu eftersom det är bajs och kräks på allt men det är ju inte heller så rolig läsning men ni kanske vill veta vad jag har tvättat idag? Vilket sköljmedel som används eller om jag har tummlat eller hängtorkat? Nä, tänkte väl det!

Igår var vi ialla fall till läkaren igen. Ringde in och rådfrågade läkaren som vi träffat på danderyd tidigare och hon ville kolla på dom för att se så dom inte var uttorkade eller så. Det var dom inte som tur var! Nya virusprover togs...tredje pinnen i näsan, ser inte så skönt ut!


Nu hoppas jag att vi blir bättre snart för på Lördag ska jag och R på partaj! Barnens gudfar fyller år så det blir fördrink hemma hos dom i Solna, middag inne i stan och sen vidare på något trevligt ställe. Får väl se hur länge vi orkar hänga på!
Ser iaf fram emot att få vara barnfri en kväll och bara vara vuxen!

2011-02-23 @ 09:07:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0