Nä nu får det vara nog

Jahopp! Då var det dax igen! Vi blir tydligen aldrig av med det här viruset som härjar. Inatt fick Filip feber igen och han är snorig, hostig och rosslig. Det verkar som det tar om på mig också för det känns som jag har svalt taggtråd och snoret rinner.


Fick svaret på Sagas virusprov i tisdags, hon hade också svininfluensan. Det verkar som den är långdragen för hon är fortfarande snorig, hostig och rosslig.


Känns som jag sovit max en timme inatt, Filip har skrikit hela natten, både Freja och Saga har vaknat och skrikit så fort dom tappat nappen. Inatt var en riktigt skitnatt!


Nä nu vill jag ha vår så man kanske slipper den här skiten!
2011-02-17 @ 08:34:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0