Stök & bök

Idag blir det en pysseldag. Huset behöver verkligen en storstädning, har redan dragit runt med snabeldraken och snart åker moppen fram. Toaletter, tvättstuga och kök behöver en rejäl omgång. Det ska bytas sängkläder och vikas tvätt.
Och medan allt detta görs så ska tre små barn underhållas också *pju*

Klockan 15 blir det bvc, det är dags för 18 månaders kontroll och sprutor!

Men nu blir det nog en kopp kaffe innan jag sätter igång för huvudvärken börjar smyga sig på och det har jag verkligen inte tid med!!

2011-12-08 @ 09:56:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Marre

Haha.. i min eftermiddagströtthet misstolkar jag -moppen- som "moppen"=moped. Fick en riktigt kul bild av vad du pysslade med därhemma. Ses snart! Kram

2011-12-08 @ 14:41:30
URL: http://minbebis.com/blogg/detnyalivet/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0