Glasögon, ja tack!

Har länge tyckt att jag sett dåligt, har haft en känsla som kan beskrivas som dimsyn.
Tog mig äntligen iväg till en optiker och mycket riktigt så ser jag dåligt. Har tydligen brytningsfel så nu blir det glasögon till tant!

En vän tipsade om favoptic.se där kompletta glasögon kostar 400-600 :-
Det är taget!!! Har beställt hem 6 provbågar så att jag kan prova i lugn och ro hemma.....kostnadsfritt!! Hur bra är inte det??

Kommer bli ovant med glasögon men jag vänjer mig nog, det finns ju så otroligt mycket snygga bågar :)

2011-12-31 @ 14:12:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Marre

Du kommer bli riktigt snygg i brillor. Ett snäpp smartare också ;)

2012-01-02 @ 11:49:52
URL: http://minbebis.com/blogg/detnyalivet/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0