En härlig dag

....då allt går på tok!
Började med att jag tappade ut sminket över hela golvet, små rosa jäkla kulor överallt.

Stoppar ner barnen i vagnen och beger mig ner till öppna förskolan. När vi kommer dit är det självklart stängt.
Jahopp, då tar vi väl bussen bort till kyrkans öppna då. Men vill ju inte begå samma misstag igen så jag kollar ju upp på nätet först så att det är öppet, och det ska det tydligen vara!

Puttar upp min 50 kilos klump till vagn upp för den brantaste backen som finns upp till busshålls platsen. 15 minuters väntan på bussen!
Barnen har somnat, skit också nu rubbas hela dagen! Men får dom bara leka av sig så blir dom säkert trötta igen och kan sova efter lunch!

Kommer bort till öppna.......STÄNGT!
Bara att ta bussen hem igen. Nu sitter jag här med tre pigga barn som inte har en tanke på att sova!

2011-12-16 @ 11:40:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0