Andra dagen avklarad

Andra dagen på dagis idag och lunch och vila stod på schemat. Herregud! hur ska det gå? dom kommer ju aldrig kunna somna i grupp. Men det gick över förväntan, blev lite gnäll och gråt med dom somnade efter en liten stund. Vi har ju lite försprång eftersom dom är vana att sova med bökiga syskon. Lunchen gick också kanon, korvstroganoff stog på menyn och allt slank ner!

Det märks redan nu att dom kommer trivas, dom stojar och busar och är redan bundisar med fröknarna. Så Nej! jag är inte orolig!

Känns skönt att alla 3 troll går nu....lägligt till dagisstarten! Det märks så väl att det händer mycket i utvecklingen, och det går i en rasande fart.
Freja sa mamma igår och tydligt var det dessutom. Det värmde otroligt i mammahjärtat!


I morgon vill jag att alla håller både tummar och tår för mig!! vad jag ska göra? det tänker ju självklart inte avslöja nu *hihi*
2011-08-02 @ 20:01:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0