Äventyr och sjuka barn

Idag drog ju jag och barnen i väg på äventyr, vi skulle plåtas för en mammatidning.

Dagen började inte jättebra bra. Filip vaknade med stora utslag i ansiktet, lagomt till fotodagen. Saga blev dålig under natten, snorig och hostig och fick feber nu under eftermiddagen.

Ja, dagen kunde ju ha börjat bättre men allt gick jättebra, barnen var super duktiga!


Ni undrar säkert vilken tidning vi fotades för och varför?

Tidningen heter mama, jättebra tidning om ni frågar mig :-)


 Artikeln kommer handla om kvinnor som gjort kejsarsnitt och varför. Vill inte säga så mycket mer för jag har ingen aning om hur artikeln kommer se ut eller hur den kommer läggas upp. Vet heller ännu inte vilket nummer som det gäller men ni får väl hålla utkik efter mig och trillsen :-)
Bilderna blev iallafall jättefina, trots barn med snoriga näsor och utslag.






2011-04-14 @ 19:42:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0