Ont i ryggen

Idag är det en tråkdag! Har skitont i ryggen, hugger till och ilar för varje steg jag tar. Var till naprapaten i fredags men det blev inte bättre snarare värre. Har ju haft mycket problem med ryggen sen flera år tillbaka bla diskbråck.
Tyvärr är det bara att bita ihop, har 3 små skitungar som man ska lyfta i och ur sängen och upp och ner från barnstolar. Träningen är ju bara at glömma får väl försöka mig på en promenad eller nåt men det får nog bli på kvällen när Rickard är hemma för någon barnvagn orkar jag inte dra.

Har ändå fått lite saker gjorda nu på morgonen. Har rensat i barnens garerob och som det verkar så var det ett tag sen för jag rensade ut en blå IKEA kasse med 62-68. Men nu är det ordning och reda och det är fritt fram att fylla på deras garedrob med strl 74 ;-)
2011-04-12 @ 10:57:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0