Underbar dag?

Idag är det en sån där underbar dag..... En sån dag då mina tjejer tänkte sova hela dagen, vara tysta och låta mamma vila sitt huvud som hon inte alls har ont i.

Visst låter det underbart? Är jag ironisk?....JA!

Freja, hon tänker då banne mig inte sova! Jag har vyssjat, gungat, myst, gullat, vaggat.....you name it! Nu ligger hon i sin säng och babblar så snart väcker hon väl Fille också!

Saga hon har iaf sovit...en stund. Nu far hon runt här och skriker, gråter och gnäller...ja helt enkelt missnöjd.
I natt skulle hon heller inte sova. Nä då skulle det pratas i 2 timmar. Så det är väl en kombination av "söva dotter och springa och stoppa in nappar på oroligt sovande barn" som huvudvärken kommer från.

Dom här dagarna suger verkligen
2011-04-13 @ 14:48:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessica

Förstår att du måste vara helt förstörd såna dagar. Jag tycker d är jobbigt när Elice har dåliga dagar, o är gnällig. Men att då ha två till att försöka vara bra mamma åt!? Jag förstår att d är tungt ibland, du gör det himla bra!!

2011-04-13 @ 15:59:14
URL: http://www.jessicaxo.blogg se
Postat av: Jennie & Grodan

två.... du har tre att ta hand om. Du är så jäkla duktig sandra!

2011-04-13 @ 16:25:13
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0