Städar

Är mitt uppe i städning av huset men kände att en kaffe behövdes så jag tog en liten paus. Det gäller att passa på dagar som denna då dom är hyffsat nöjda med att sitta i sina gåstolar, dom roar sig själva och jag kan lätt putta runt dom så jag kommer fram med dammsugaren och moppen!

Det är otroligt vad skitigt det kan bli och ändå så städar vi rätt ofta, tror att mamma drog av golven varje dag nu när hon var här och ändå blev det skitigt. Och eftersom barnen spenderar större delen av dagarna på golvet så är det ju bra om golven är rena. Såg ni förresten "Mamma byter bo" igår? Jag är inte så maniska som dom men visst håller jag med om att golven ska vara rena! Fattar inte att dom hinner städa flera gånger per dag med 7 barn. Jag ska vara glad om jag hinner (läs orkar) dra av 2-3 gågner i veckan!

2011-04-05 @ 09:57:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennie & Grodan

Kan slå dig en pling imorron, vilken tid passar att jag ringer? Jag ska flyttpacka hela dagen så jag kan nästan närsom

2011-04-07 @ 21:27:49
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0