Fina vänner på besök

Nu har mammsen åkt hem så nu blir det lugnt och skönt här igen...haha närå! Det kommer nog kännas rätt ensamt nu, hon har ju varit här i 3 veckor men man ställer nog om sig rätt snabbt på att göra allt själv igen. Tillbaka till rutinerna, mina och barnens rutiner. Det ser ju lite annorlunda ut när man är själv med 3!

Blir ju iofs inte så många dagar som vi är själva, på Fredag kommer mina brudar från Sundsvall. Ska bli så kul att få rå om Jenny och Helena lite, var en evighet sen alla 3 träffades.
Jenny och jag har praktiskt taget suttit ihop sen vi var 14 (?) rätta mig om jag har fel Jenny! Helena, jag och Jenny hamnade i samma gymnasieklass, så sedan dess har vi från och till hållit ihop.

Är så fantastiskt hur livet kan bli. Jag bor numer ca 40 mil ifrån min hemstad, har 3 barn. Helena bor kvar i Sundsvall, har 2 barn. Jenny bor också kvar i Sundsvall och väntar sitt första barn. Och trots allt håller man ändå ihop! Kärlek!!!!

2011-04-04 @ 10:38:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Helena

LÖÖÖVE YOU TOO :-) ska bli sååå roligt, å det är inte sista gången ;-)

2011-04-04 @ 13:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0